onsdag 30 december 2015

Hejdå...

...2015 och det känns nästan som hejdå bloggen också. Det blir mycket få inlägg här, men det betyder inte att jag inte får kickar av att sticka längre. Jag använder allt mer Instagram, men jag tror nog inte att jag helt säger hejdå här ändå, nöjer mig nog med hejdå 2015.

Har återigen fått äran att teststicka sockmönster, Samma designer som när jag sist teststickade. Sockorna har varit färdiga länge, men det där att fota i dagsljus kan ta sin tid så här års.

Garn: Frost från Svarta Fåret
Stickor 2,5
Mönster: Carnaby Street Socks av Ida Olniansky


Ett par till dottern (med plats att räcka även nästa vinter), garn okänt.


2 kommentarer:

  1. Det är ett tag sedan jag kikade in på bloggen... Vad mycket fina saker du har hunnit göra! Kramar!!!

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera