måndag 12 november 2012

Ett paket helt i min smak


Idag fick jag mitt paket i te garn och choklad bytet. Garnet, från kampes, är skiftande grönt, helt i mina färger. Tyvärr har solen passerat vårat hus vid fototillfället, så färgen är aningens mörkare än i verkligt. Teet avsmakades tillsammans med pepparkaka, ett te helt i min smak och *viskar* jo jag har redan smakat chokladen (bara en bit) och den var ju inte dum den, smask : ) För den observante sitter en söt liten klädnypa med en gul svamp på, så gulligt med något litet extra. Nu skall jag bara klura lite vem jag fått detta av.

1 kommentar:

  1. Härligt paket!

    Jag virkade mattan med ullgarner jag hade hemma. Jag tror att det är irlanda från bc garn, men jag är inte säker längre:) och sen det röda längst ut är kool aid färgat ullgarn

    SvaraRadera