onsdag 7 mars 2012

Ångrar du dig?

Fick den frågan angående bebis filten jag håller på med. Svaret på frågan, både ja och nej.
  • Ja, för att det tar sån tid och jag vill så gärna sätta händerna i nått annat, mycket som lockar. Men för att den skall bli klar någon gång håller jag hårt i tömmarna och släpper inte iväg mig på andra garn projekt (får se hur länge det varar). 
  • Nej, för att den kommer bli så bra när den väl är färdig, så här långt är jag riktigt nöjd med resultatet. 
Filten känns som ett evighetsprojekt. 7 varv av 22 är gjorda, så det är bara att virka på :)
Några är ni som redan vet vad motivet skall bli, andra har gissat på allt möjligt. Får se om denna bild kan ge er lite hjälp på vägen i att komma på motivet.

3 kommentarer:

  1. åh den blir så fiiin! (jag ska få en pojke förresten;)

    SvaraRadera
  2. Vad kul, här går vi (eller jag vankar väll närmast) ovetandes och väntar.

    SvaraRadera
  3. Jag tror att jag vet (du råkade säga). Men andra ska få gissa så jag säger inget. Fint blir det iaf.

    SvaraRadera